Навіть за ідеальних дорожніх умовах і прекрасної видимості самий кваліфікований водій може стати учасником, а то і винуватцем, аварій. На жаль, від подібних подій не застрахований жоден автолюбитель в Україні. І якщо з власною машиною все зрозуміло, ви самі приймаєте рішення, то орендований транспорт зовсім інша справа. Тому ще до того, як виїхати з пункту прокату коштує зібрати максимум інформації & ldquo; на всякий випадок ” щоб розуміти, як правильно діяти. Насамперед:
- уважно огляньте машину перед першим виїздом. Можливо, попередній орендар був не зовсім акуратний, а співробітники служби не помітили будь-якої подряпини, поява якої можуть приписати вам;
- уточніть у менеджера все, що відноситься до страхових випадків. Переконайтеся, що страховка не обмежує кількість водіїв даного транспортного засобу;
- ретельно вивчіть (включаючи найдрібніший шрифт) текст договору, поставте всі питання, проясніть спірні або незрозумілі моменти і тільки потім підписуйте папери.
Клієнти NarsCars та інших офіційних компаній надійно захищені від неприємностей полісами цивільної відповідальності людини.
Що важливо знати при оренді авто
У більшості випадків орендар крім подобової вартості транспортного засобу оплачує певну суму застави (так звану франшизу). Вона не переходить на рахунок компанії, а блокується на карті клієнта. Для чого це потрібно? Функцій у франшизи кілька
- первая – дисциплінарна. Вона спонукає орендаря ставитися до чужого авто як до свого власного і бути максимально акуратним і уважним. Якщо все пройшло нормально, аварії не сталося, приблизно через тиждень кошти знову стають доступними для використання;
- вторая – відшкодування шкоди при дорожніх пригодах, які сталися внаслідок грубого порушення орендарем правил дорожнього руху;
- третья – компенсація за ушкодження, які не покриває страховка (наприклад, куріння в салоні, псування оббивки та ін.), а також втрати компанії під час простою машини (наприклад, при тривалому ремонті).
Деякі прокатники, в тому числі і NarsCars пропонують до нуля знизити відповідальність клієнта шляхом покупки опції « Повна страховка ». Однак, в цьому випадку, як і зі звичайною страховкою, орендар зобов'язаний залишатися на місці події і тут же повідомити про нього компанію. При порушенні цього правила повна матеріальна відповідальність лягати на плечі клієнта.
В якості додаткової послуги наш автопрокат у Києві пропонує таку корисну опцію як оренда навігатора, корисного пристосування, який допоможе вам прокласти оптимальний маршрут.
Порядок дій у разі ДТП
На жаль, стовідсоткового захисту від ДТП не існує і в аварію, нехай не зі своєї вини, може потрапити навіть професійний водій. Але навіть в цей момент ви більш захищені, ніж власники транспортних засобів. Досить дотримати кілька правил, які дуже прості і відображені в договорі:
- зупиніть машину, увімкніть аварійний сигнал;
- покиньте салон і евакуюйте пасажирів (якщо вони є);
- поставте на дорогу знак аварійної зупинки;
- постарайтеся надати допомогу постраждалим (при необхідності), викличте швидку;
- інформуйте орендодавця – менеджер по телефону проконсультує вас по правильному оформленню і підкаже, які документи будуть необхідні;
- не чіпайте нічого, що має відношення до аварії;
- запишіть номери телефонів та прізвища свідків (якщо вони є);
- зафіксуйте всі дані про другому авто;
- не піддавайтеся на вмовляння іншого учасника вирішити проблему своїми силами, поясніть, навіщо вам потрібні офіційні документи;
- повідомте патрульній службі про те, що ваша машина в оренду;
Після прибуття на місце, співробітники поліції складають протокол і схему події. Уважно перевірте правильну фіксацію деталей і переконайтеся у відсутності фактичних помилок. Бажано сфотографувати сам протокол зі схемою події. Пам'ятайте, якщо аварія сталася з вини іншого учасника руху і це відображено в документах, матеріальні втрати вам не загрожують. Тепер прокатний сервіс звернеться до страховиків для відшкодування збитків.
Хто зазвичай відшкодовує збиток
У переважній більшості випадків збиток, отриманий машиною в результаті аварії, покривається страховкою і відрахуваннями з суми франшизи. Однак, є варіанти, при яких орендар несе повну матеріальну відповідальність, наприклад:
- транспортний засіб було передано сторонній особі, яка не була зазначена в договорі і саме під його керуванням потрапило в ДТП;
- не вдалося встановити винуватця аварії;
- орендар потрапив у дорожню пригоду, перебуваючи під впливом наркотичних речовин, алкоголю або медикаментів, які заборонено приймати, перебуваючи за кермом;
- що знаходиться в оренді машина була викрадена з документами і ключами, і потрапила в аварію;
- орендар грубо порушив правила дорожнього руху.
Зазвичай, якщо причиною події були не ви, будь-яку шкоду моральної чи матеріальної бере на себе страхова компанія винуватця ДТП. Для тих, хто невпевнено відчуває себе за кермом або планує гарненько відпочити існує така послуга як оренда авто з водієм в Києві.
Однак, є моменти, коли орендар відповідає за те, що сталося, навіть не будучи його винуватцем:
- відсутність відповідача, яка заподіяла шкоду – сюди відноситься крадіжка машини, комплектуючих, дрібні пошкодження;
- відсутні документи з офіційних інстанцій.
Найдрібніші нюанси поведінки орендаря і орендодавця максимально докладно описані в договорі. Чітке розуміння його змісту, своїх прав і порядку дій допоможе не тільки зберегти спокій в стресовій ситуації, а й мінімізувати матеріальні втрати.